123gul Kızlar bebeğim 4 aylık 8 gündür kakasını yapmıyor madaj yapıyorum sürekli yağda verdim herşeyi yaptm ama yapmadı sizce ne yapmalıyım ?
Minnaktosbik 123gul canım benimki 6 aylık diyecek üç aydan sonra öyle oldu sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı ver birde bir tane kayısıyı kaynatıp blendirdan geçirdim iki çay kaşığı icirdim ertesi gün sabah yaptı
dogamdeniz 123gul benimde öyleydi canım doktora gittim lavman yaptı tıkanma olmuş birde şurup vermiş istersen doktora git önemliymiş
123gul Minnaktosbik canım ben emzirmekten baska bsey yapamıyorum 4 aylık olduğu için sadece zeytnyağı ver dediler onu da verdm 3 gün arayla yne yapmadı
Minnaktosbik 123gul bı doktora götür yada danışıp fitil ver mecbur olunca yapıyorum iki kez yaptım hastaneye görürsem aynısını yapıcak virüste goturmedim evde yaptı kendi o sekilde
Eedanur dogamdeniz benim kızımda 6 aylık arada yapamiyor çişini daha bugün ıkındı ağladı 10 dk boyunca nerdeyse en son zeytinyag verdik kakasini yaptı yatti sizin doktor kontrolünden snra duzelme oldumu bizdemi gotursek acaba doktora
Dilos01 123gul bizim kız da öyle 3 ay 27 günlük 1 haftada bi yapıyor zeytinyağı veriyorum günlük krem sürüyorum masaj yapıyorum en son çare fitil veriyorum cunku 1 aaat agliyor ikiniyor ama yetersiz geliyor
ZeynepEmreAras 123gul bebeğin 7 gün yapmaması normal ama yedi günü geçmiş muhakkak doktora götür canım bi baksın kafana göre birşey yapma çok geçmiş olsun
Gizemsydr 123gul bizim doktor 10 gune kadar yapmazsa endiselenme dedi ama şuana kadar en geç iki gün içinde yapar 5 ayin içinde bizimki yine bi göster istersen doktora
Myworldgirl Myworldgirl normalde benşm kızım 3 aylıktan beri 1 haftada 1 yapar kakasını ilaçtan beri 8 9 gün oluyo
123gul Myworldgirl kan ilacı kullanmıyo daha 3 aylık 29 günlük kan ilacını 4 aylık olunca veriyolarms heralde hastaneye gitmedim henüz aşı olcağı zaman verirler heralde
123gul Gizemsydr 10 güne kadar normal diyolarmış ama blmiyorm ben endişeleniyorum yapmayınca bi götürcem hastaneye