Yenianne0606 hah işte gerçekler ! Ben kimse göndermesin demiyorum çalışan anne babalar var dadı parası veremeyecek olanlar var bu şekil dr tavsiyesi ile mecbur kalanlar var ama bilhassa bu yaş erken. Neden erken ; gerçekten bu yaşta herhangi bir zorbalıga maruz kalan bebek kendini ifade etmekte güçlük çekiyor, sadece şiddet olarak bakmayın beslenmesinden tutun büyük yaş grupların zorbalıgı, akran zorbalıgı, verilen yemeklerin kalitesi, uyku düzeni, çiş eğitimi olmayan bebeğin kreşte uğradığı muamele ve stajyer gariban lise öğrencilerinin ilkel şartlar altında orada çalışırken çocuğa faydası. Daha aklınıza gelen gelmeyen şeyler.