Anita Bir post actim ama yeterli bir bilgiye ulaşamadım kres ödeneği veriyorlarmış dogrumu acaba çalışan annelerr veriliyormuş alan varmi ne kadar veriyorlar şartlar nelerdir
Daphnemom E devletten başvuru yapılıyor çocuğun adına bi hesap açılıp oraya yatıyor ve sadece kreşe ödeme yapabiliyorsunuz çekmek vs yok. Geçen sene arkadaşım almıştı. İnternette 650tl destek yazıyor aylık
Anita Daphnemom saolun evet oyleymiş simdi zamda yapilmiş galiba boşanacağım icin hem bu destege cok ihtiyacim var