Mom079 bebekzeynep emziği versen dalar kendi kendine. Yani benimki emmediği için kolay alıştı. Emen bebekler memede uyuyor sanırım hep. Kaç aylık sizinki
Bulutbey Mom079 uyandığında mecbur emziriyorum. Yoksa çok ağlıyor. Biraz diş dönemini atlatalım emzirmemeye çalışacağım.
Mom079 minikbirbal deniyeyim cnm. Çünkü mamadanda bi kaç çekip uykuya dalıyor. Bak iyi fikir verdin sağol
turansmom Mom079 Diş dönemi olabilir benimkide desteksiz uyuyor 3 aylık ama yiğenime bakmıştım 9 aylık oda dişten dolayı geceleri 4 5 defa kalkıyordu
Umelike Mom079 kız maşallah de 🤦♀️benimkisi ayakta sallanarak uyuyor gece 45475839 kez kalkıyor emiyoruz dalıyor saat başı yine kalkıyor 3 4 kez de kalksın geceleri bıkakta 😄
Mom079 Umelike emen bebekler öyle oluyormuş kuzum ya. Aman emsinde öenmli olan o. Benimki 4 ay anne sütü aldı
turansmom Mom079 evet ilk aylar kucakta pış pış uyuyordu sonradan kendi kendine desteksiz uyumaya başladı kendi kendine bulduğu yerde uyuyor
Bihter34 Mom079 Valla bende seni linçlerim de git şurdan biz sallasakda uyumuyor 😂😂 bebenin popusunu kaşı nazar değmesin 😂😂 darısı başımıza dua et. 8 aydan cinnetlik selamlar ✋✋
Mom079 Bulutbey sallamktan ayağım sızlıyordu sana yemin ederim. İndirince ağlıyordu büyüdükçe çok zor sallamak
Mom9 Mom079 diştir büyük ihtimal. Benim kızda desteksiz uyuyo. Diş zamanları dışında gece deliksiz uyuyo