Mom079 Oğlum 9.5 aylık 2 haftadır uyku saati gelince kendi kendine desteksiz uyumaya başladı. Sorun şu ki gece 3 4 defa kalkıyor. Emmediği halde neden böyle yapıyor olabilir? Desteksiz uyutanlar sizinkiler de sık kalkıyor mu?
Egemenin_Annesi Mom079 ayy seni lincleyecem simdi get kiz surdan 😤😤😂 benim 14 aylik Oglum hem sallanarak uyuyor hemde gece emmedigi halde milyon kere kalkiyor ben ölem o zaman 😂
nursocum Mom079 Desteksiz uyuyan bebekler uyuymayı öğrendiği için gece boyu hiç uyanmaz diye biliyorum
Minnaktosbik Mom079 6. Ayına girecek kızım sadece gece gezdiriyoruz biraz uyusun diye geri kalan uykusunda kendi uyuyor dokunmuyoruz ama değişiyor bazen huy değiştiriyor sabaha kadar 6 kez kalkıyor bazen bir kez atak dönemleri sıkıntılı oluyor genelde
KoalasMom Mom079 Canım bizde desteksiz uyuyoruz ben uyku saatlerini yavaşça erkene çektiğim dönemlerde gece sık kalkma problemiyle karşılaşmıştım alışana kadar kalktı sık sık, öyle bir şey mi acaba ? Ya da alışma sürecide olabilir belki
Mom079 Egemenin_Annesi işte sorun o ya sallanmayan desteksiz bebekler gece pek kalkmaz derler benimki neden kalkıyor😖 uyku eğitimi ver bacım büyümüşte nereye kadar sallıycan.
Egemenin_Annesi Mom079 Benim Oglana islemiyor bacim o egitimler 100 kere denedik olmadi sabaha kadar uyanik kaliyor öyle biraktigimiz zaman aglamiyorda öyle bakiyor sesler cikariyor 😂
Bulutbey Mom079 oğlum çok uzun zamandır desteksiz uyuyor. 14 aylık. Ama geceleri 5-6 kez kalktığı olur. Nedenini anlayabilmiş değilim.
Blge28 Mom079 7 aylık benim kızım. Gece çok sık uyanıyor kendi tekrar uyumaya çalışıyor ama uyuyamıyor bağırsak hareketlerinden rahatsız oluyor gibi gözlemledim ben. Hala gaz sıkışması gaz problemi yaşıyor
KoalasMom Mom079 10 da yatağa geçiyoruz aşt üst değiştir emzir uyut derken 10.30 10.45 te uyumuş oluyor
Egemenin_Annesi Mom079 desteksiz yürümek istemiyor henüz ama destekli bazende desteksiz yürüyor sükür iyi kötü devriliyor tabi arada 😂
Deletedmom_50 Mom079 merhabalar 9 buçuk aylık bizim de bebeğimiz. Desteksiz uyuyor. Zaten memeden de kendi kendine vazgeçti. Anne sütü almıyor artık. Gece bir kere rüya öğünü yapıyoruz. Yine de sık sık uyanıyor. Diş sıkıntısından olduğunu düşünüyorum. Ard ardına sürekli diş çıkartıyor 6. Ayından beri.