Oğlum 9 aylık. Yaklaşık 2 aydır yuvarlandığı için beşiklerine sığmıyor. Kenarlara değdiği anda uyanıyor ağlıyor geceleri. Bildiğiniz sığmıyor artık biryere. Çok rahat yatan bir çocuk. Bende yere yatak yaptım kenarları yastıklar ile kapadım kocaman bir yatak oldu.yanına yatıyorum yüzümü okşayarak uyuyup kalıyor. Şimdi geceleri orda yuvarlanıp rahatça uyuyor. Sabaha kadar 10 kez uyanan çocuk 1 kez uyanıyor mama içip yatıyor oh mis. bizim givi yerde yatan var mı acaba valla çok rahat oluyor 😂