Sltn01 3 aylık bebeğimin bezinde sabahları genelde turuncu leke oluyor sizde de oluyor mu. İlk doğduğunda olmuştu doktor geçer dedi sonra bu aralar yine başladı sabahları oluyor sadece
[silindi] Sltn01 hem böbrek rahatsızlığı olabilir hemde vücut susuz kalmış olabilir birde enfeksiyon ihmal etmeyin hemen hastaneye götürdün. Teyzemin kızı da öyle lk kandı şuan turuncu geliyor asla ihmale gelen bir şey değil!
esALPdas Sltn01 su verin idrar da kristalleşme de olmuş olabilir susuz kalmış enfeksiyon başlamış da olabilir geceleri terliyorsa suyu terle atıp susuz da kalabilir su verin ince giydirin idrar kültürü verin ihmal etmeyin
Oykmmkrkn Canım bizimde oluyordu gece doktora gittik enfeksiyon dedi 3 aylığız koku var mı ilaç kokusu gibi Ama bir ihtamalde gece emmiyorlar ya fazla ondan da olabilir
Sltn01 Oykmmkrkn ilaç gibi değil de idrarı kokuyor gibi geliyor bana canım . Gece 1 kere emiyor ondan da olabilir ama yine doktora götürsem iyi olacak galiba
[silindi] Sltn01 kork bence dikkate alınması gereken bir şey. Kusura bakma kim olsa kızarım sonuçta çocuğun hayatı acısı olsa da diyemez ki anlatamaz