MugeAtlas Güzel anneler ben çalışmaya başladığım için gün içinde bakıcımız mama veriyor, ben gelince yatana kadar ve gece emziriyorum ama artık zaten sütümle doymuyor. Ek gıdayı da öyle çok yemiyor, Bi yumurtayı ve meyveli yoğurdu tam bitiriyor. Ben gelene kadar 3 kere 120 cc mama Veriyoruz. Akşam uykusundan öncede 150 cc. Sizler nasıl ve ne kadar veriyorsunuz? Doktorumuza 9. ay gidicez sorucam ama şu an bilemedim. Kilosu da normalden fazla olunca doktorumuz kaşık mama muhallebi karbonhidrat verme dedi. Acıksa durmaz ama bu aralar uykusu geriledi baya
eymenkerem MugeAtlas benimkide 9 aylik yatmadan önce 150 cc veriyorum ama gece 1 de tekrar yemek istiyor. Kilosuniyi doktor gece 1 dekini kaldir dedi ama kaldıramıyorum çünkü susmadan ağlıyor 🤦♀️ 9 ayda ama mama ile beslenen cocuklqrda ekgida fazla mama az olsun isteriz diyor doktorum sizinki gunduz de mama yiyorsa cok degil mi
3melekannesiii MugeAtlas 260 cc içiyor 4 satte Bi 8 aydan beri 150 cc cok az 5 6 aylıkken o miktar içiliyor genelde ama ek gıdayı güzel yapıyorsa yeterlide bizim pek aramız yok o yüzden baya mama içiyo
mom1626 MugeAtlas Benim kizim 7 ay 29 gunluk. Ben de 3 kere 120, aksam yatmadan 150 veriyorum. Gece de 1 kere 150 yiyor. Bizim kilomuz da ust sinira yakin, buna ragmen doktor mamasini azalt demedi. Un, irmik, muhallebi tarzi seylerden uzak duruyoruz sadece.
defnesmomm MugeAtlas biberonu tam bitirip boş boş çekiyorsa daha fazlasını istiyor olabilir. O şekilde gözlem yapın isterseniz. Her bebeğin ihtiyacı farklı çünkü 😊 kimi 150 içer kimi daha az ya da daha çok
Wonder_woman eymenkerem canım bizim ufaklıkta gece iki kere mama içmek istiyor 150 veriyorum valla fazlasını da içmiyor zaten kontole de götürmüyorum bu hastalıktan korkuyorum
MugeAtlas eymenkerem ek gıda dört kaşık anca yiyor onunla pek doymaz, iyi gitmiyor ek gıda sürecimiz yani 😔
eymenkerem Wonder_woman evet 150 den fazlasını benimki de icmiyor ama su gece 1 dekini nasil kaldiricam bilmiyorum
MugeAtlas 3melekannesiii ek gıda pek almıyor sadece meyve yumurta onları bitiriyor. Mamayı da bilemedim o yüzden işte geçen ay gittiğimizde doktor mamayı azaltabilirsin demişti ama o zaman emiyordu da. Sırf mama 210 cc 4 ölçek yazıyor arkada ama işte ek gıdayı da hesaba katıyolsr mı bilmiyorum
Ada54 eymenkerem canım benm kızımda gece istiyordu mama oranını azalttım suyunu tam koydum zaman geçtikçe su tadı aldı ve istemedi artık
MugeAtlas mom1626 evet aynı şeyleri uyguluyormuşuz, bben de bazen gece bir mama daha veriyorum ya da emziriyorum. Mamaya daha iyi uyuyor ama hiç belli de olmuyor. Sık uyanan bir bebek
Cisen Ada54 merhaba, mama azaltmayı ne kadar sürede nasıl yaptınız peki? Gündü yemesi nasıldı kızınızın?
eymenkerem Ada54 tesekkur ederim bende bi oyle deneyeyim o zaman. Kilosu iyi sadece alışkanlık etti onu alarm gibi kalkıyor hemen 1 dedi mi
Ada54 Cisen Uyurken mama yemek istiyordu günde 2 kez akşam uykuya geçerken bi de gece uyanıyordu.Geceyi kestim bu yöntemle gündüzü de 1 e düşürdüm . Mesela 180 cc yiyor ya ilk gün suyu 180 cc ye göre koydum 5 kaşık mamayla yaptım.Sonra gitgide mama miktarını azalttım aynı zamanda suyu da azaltarak bıraktık .
eymenkerem MugeAtlas asmaya çalışın bu durumu farklı şeyler deneyerek ama mamayi azaltın çünkü ek gıda mamadan daha iyi
3melekannesiii MugeAtlas 210 4 ölçek olmaz cnm 120 cc 4 tür belkide kilosu iyiyse senin bebek için normaldir o kadar içmek
mom1626 MugeAtlas Bizim ek gidamiz da iyi gidiyor, o yuzden gece ikiden teke dusurdum. Uyansa da opup koklasip sarilip geri yatiyorum, cogu zaman geri uyuyor cok sukur. Hic emmiyor ama emme istediginden de uyanabilir belki sizinki. Bu arada bizim doktorumuz 9-12 ayda yuzde 50 ek gida yuzde 50 mama, 1 yasindan sonra sizinle her seyi yiyebilir demisti.
MugeAtlas mom1626 ne güzel ek gıda iyi gidiyorsa yeterli geliyordur. Bana da 1 yaşına kadar doymasını beklemicez, amaç sizle aynı sofraya oturup yemek yemesi, o zamana kadar hala yüzde 80ini anne sütü ya da formül mama dedi ama umarım ek gıdayı yemeye başlar. Gece memesini bırakamadım maalesef öyle kucağa alıp pışpışla uyumuyor. Ya meme ya sallama 🤦♀️