ueums Kızlar şimdi gördüm şubat indirimi varmış 1300 lira tek seans acaba eylüle öztürk e gidip memnun kalan var mı sayfa da işlem yapılırken var ama sonraları yok
Alinadefne ueums bn eylül ozturke ınanıyorum ya samımı bırı gelıyor bna. Acıkcası kı baya uygun fıyata yapıyomuş. Arkadasım var beylıkduzunde o gıttı kac kere herseye ama catlak için gıtmedi tabkk herseyı guzel. Ilgılenıp yapıyolar dedi
Kavinsmom Fenomenlerin hiç birine zerre inanmıyorum, önce onlar kendi kıçlarını toplasınlar sonra bize tavsiye versinler.
ueums Kavinsmom Reklam olsa ben de inanmam işleri sadece para kazanmak insanları kandırmak ama güzellik merkezi eylül hanımın genel anlamda güzel ama çatlak tedavisine çevremde giden hiç yok
Kavinsmom ueums çatlağın tedavisi bile muamma, siz yaptıran biri bulmadan bence paranızı ziyan etmeyin
Woody Zuzuuu takip etmiyorum hiç ama çok parsgözler. Her yer emzirirken çatlak tedavisi yapılmaz dedi. Dilan Polat yaparız tabi ki dedi.. Meğer yapılmamalıymış