Arkadaşlar kızım 4 aylık ama ilk defa da duyuyorum burda da görmedim sağlıkocağındaki hemşire kızıma kan ilacı verdi araştırdık dan sonda kabızlık yaptığı söylendi sizde kullandınız mı hemşireye sordum bu arada neden kan ilacı diye oda anne sütünden 4 aydan sonra kan alamıyo dedi