Merhaba hanımlar benim gögüslerim dogum yaptıgımdan beri sızlar 39 günlük bebegim ama 3 gündür sag gögsüm çok çok az sızlıyor bakıyorm sütte geliyor herzamanki gibi gece alrm kurdum alarmım çalmadıgı için yavrumu 5 saat aç kaldı sol gögsüm sag gögsümden bir tık fazla şişti acaba sag gögsümdeki süt dahamı azdır