Taha Allah aşkına sizi yapmayın, her bebek ek gidya eninde sonunda başlayacak. Ve bana doktor önerdi, tutup bi sürü kan tahlili yapmadıya, işte hadi şimdi başla diye..
ben zorla başlatmıyorum kimseye. Kendisi bunu daha iyi bilir. ve farkındaysan postun adı”aclıkmı bu?” Demekki birazda olsa kendide farkına varmiş.