Bal91 benim ilk cocugumda çok ga, vardı bana sürekli herşeyi ye süt olsun derlerdi bende ses cikaramazdim ikinci kizim daha doğmadan emzirme eğitimi aldım ve kimseyi karıştırmadan o ne derse onu yaptım şimdi hiç gaz yok size de tavsiye ederim çevrenizde paylaşın
🌹Doğumdan sonra ilk on gün çiğ hiçbir yeşillik yemeyin gaz yapıyor on günden sonra nane maydanoz hariç tüm yeşillikler süt yapar
🌹Soğan sarımsak sütun ymtadini değiştirir çok yemeyin memeyi bir emer bir bırakır gaz olur
🌹 Kuru baklagiller kesinlikle yemekleri yerken içine az kimyon atın yemekten bir saat sonra kimyon çayı için
🌹 Stres yapmayın ve kendinize hep bebeğimin gazı geçecek diye motive edin bebek annenin duygusundan etkileniyor
Ben tabiki bunları yaptım tavsiye ederim ♥️