rupel_simay_aslan Ve halen anne sütünü sagarak veriyorum biliyomusun. Halen emmiyor hiç emmedi. Ek gıdanın yaninda anne sütü veriyorum hep biberonla . Prensesin de iyi olacak . Bizi gözünün önüne getirmen için yazıyorum detaylica. Korkma olur mu . Yanlız değilsin , yanlız değilsiniz .