Kızlar merhaba. Normalde regl dönemimde sleepy ped kullanıyorum. Habersiz olunca A 101 den almak zorunda kaldık en yakın market. La belle diye bi marka pembe renk. Sadece bi tane kullandım 2 saat sonra kızarıklık ve şişme başladı. Kesinlikle kullanmayın saatlerdir acıdan uyuyamıyorum. Bilgilendirmek istedim 💓