Dkk E bebekten giyim alışverişi yapan anneler %100 pamuk yok mu ? Yani açıklamalarda kaliteli kumaş diyor fakat içerik yok. Bir kaç tanede %100 pamuk diyor sadece. Daha önce almadım o yüzden tereddütte kaldım şu an
Efeefe52 Dkk %100 pamuk ürünleri de var olmayanları da var karışık. Hatta ikili takımlarında bir renk %100 pamukluyken diğer renk değil. İnternetten anlamak biraz zor olabilir
Woody Dkk ben aldım baya bir şey.. Külotlu çorap falan doldurdum hatta. Onlardan zarar gelmez diye 😀Kötü olanları magazadan iade ederim dedim
Bezelyeveannesi Dkk e bebek kiyafetlerini internetten almam kesinlikle cogu pamuk degil naylon gibi oluyor
Kavinsmom Bugün onlineda ve magazada yüzde 28 ek indirim var, imkanınız varsa mağazadan alın ben etiket okumadan bir şey almıyorum.
Dkk Teşekkür ederim , gece internetten alayım diye baktım pamuklu yazanlarda bile oran yazmayınca içime sinmedi.
Dkk Woody ben hep %100 pamuk alıyorum . Çoraplara falan baktım ama sepetten geri çıkardım son anda . İçime sinmedi🙁
Woody Dkk ben de pamuk alıyorum ama çoğunda yazmıyordu dediğiniz gibi. Ben de öyle olunca deneme ve iade hakkımı kullanmak istedim🙈
Woody Dkk bir de ebebekten sadece antebies marka almıştım ben önceden. O marka ürünleri iyyi oluyor. Onlara bakın istersenşz
Woody minikbirbal yaa öyle mi? Ben de uygun görünce büyük de almıştım zaten elimin altında dursun diye. Gelsin de bakayım bi. Normalde hiç ebebekten almıyorum ben guvenemediğimden ama 7 8 TL tshirt ler vardı. En kötü yemek yedirirken giydiririm dedim. Önlük sevmiyor da 🤦♀️
minikbirbal Woody Aynen o açıdan iyi olur sizin için. Bende e bebeğin külotlu çorabını soğuk havalarda yatırırken giydiriyorum hem sıkmıyor hemde sıcak tutuyor
Woody minikbirbal Gelsin de bakayım ya.. 20 TL üstüne 2 parça şey aldım zaten. Gerisi 10 TL maksimum. Pişman olmam herhalde 😀 Teşekkür ederim uyarınız için
Dkk Tiroit hm ve kitikate alıyorum. Avmde konum avantajı var ikisininkinde o yüzden hemen girip çıkıyorum .