Arkadaşlar oğluma doktora sorarak bay bay night damla vermeye başladık akşamları bir çay kaşığı. İlk iki gün çok güzeldi mışıl mışıl uyudu sadece emmeye kalktı iki kez, ama son iki gecedir yine aynı saat başı uyanmalar yatakta sürekli tepinmeler asla derinletemiyor uykusunu. Şuan mesela uyandı ve sallamama rağmen geri asla uyuyamiyor damla falan hikaye yani bu çocuğun nasıl bir bünyesi var damlaya da bağışıklık mi kazandı noldu inanın kafayı yiyeceğim