daisybebek Bebeğim 3 aylık sadece emziriyorum gece tam uymaya başladı, gece göğsümü boşaltmam lazım baby plus sanırım tam boşaltmıyor , siz ne kullanırsunuz?
prenses3509 daisybebek 1 sene boyunca lansinoh kullandım cok memnundum artık kıızım aktif emiyor sağmıyorum
daisybebek prenses3509 ben şimdilik gündüz için değilde gece için istiyorum aslında ama 2 ay sonra da işe başlayacağım mecbur yine lazım olacak. Tam boşaltıyordu öyle mi? Baby plus bi garip sürekli bitti sanıyorum kapatıp pompayı göğsümden çekip tekrar yerleştiriyorum ozaman geliyor. 15 dk yapıyorım ama yoruyorda önemlisi süt kalıyor
ftsdmrhn Bende hem lansinoh hem avent var. Avent in vakum gücü cok iyi. Lansinoh ehhh. İkisi de otomatik olanlardan