_eay_ Şimdi destekli derken koltuğa ise birkaç dakika olabilir aslında, kucakta daha rahat olur poposu boşlukta kalacak şekilde dizlerinin altında kolunuzu geçirip karşıya bakacak şekilde sırtını size yaslayın daha rahat olur çocuk, popoya baskı olmadığında. Bir de karnının üstüne bırakın siz de yanına yatın yüz yüze. Bakışın gülüşün. Benim oğlum 6. Ay doldu desteksiz oturdu. 5. Ay dolunca minderle destekledim bebeyatmaz gibi oyuncağı vardı. Zaten 1 ay kullandık öyle ondan sonra gerek kalmadı