Merhaba gece saat 12 den sonra bir başlıyor ağlamaya gece 3 4 kadar uyutma çabası içersine giriyoruz asla saat 10 gibi falan uyutamıyorum sinir oldum iyicene nerde yanlış yapıyorum anlamadım içinizde aynı sorunu yaşayan var mı yada siz nasıl uyutuyorsunuz bebeğinizi