elizabeth Aslanmamy banada aynısı olmuştu. O parayı geri yatırman gerekebilir harcama. Ben işkura geri göndermiştim
GozdeY Aslanmamy geri istiyor onu ssk iş yerime Bilgi ver bir de PTTye gidip yatırıyorsun. Benimde başına geldi Ağustos ayında
Tnshmszynp Aslanmamy eğer iş yeriniz kçö deyse doğum izni rapor vs bunlar hep kçö yada nüd oluyor ben kurumsal bır sırkette calısıyorum bızdr boyle cunku hatta dogum izninde olan bir arkadasında boyle
Arasinannesiiiii Aslanmamy e devlete girip 4a hizmet dökümüne bakın egn(eksik gün kodu) 1 olmalı öyleyse sıkıntı olmaz, bu dönemde yanlışlıkla yatan kçö ödenekleri oldu isyerinize bildirin iskurun vereceği iban a iade etmelisiniz.
Arasinannesiiiii Aslanmamy işkur süreci çok iyi yönetemedi yanlışlıkla yatırıyorlar, sonra iade isteniyor.