Merhabalar herkese bu saatte yazıyorum çünkü artık aşırı bunaldım bebeğim 15 gün sonra yaşına giricek gündüz iyi kötü iki uyku yapıyoruz akşam 10 gibi uyuyor gece 3 e doğru uyanıyor ve saatlercw uyumuyor emmek istiyor yada sallanmak bıraktırınca kıyameti koparıyor artık yeter dedim sallamıyoruz ağlama krizine girdi şuanda yine ayağımda ve bıraksam ağlıcak biliyorum var mı bu durumda olan atağı bitmez zaten atak dönemleri çok korkunç geçiyor😩 artık dayanamıyorum resmen sabaha kadar keyif yapmak istiyor😢 geçer dedim ama hiç geçmiyor doğdu doğalı daha kötüye gidiyoruz sanırım😩