1 senedir sleppy kullandiktan sonra kötuye giden pişik olayimiz baslamisti her yolu denedikten sonra bezide degistirdim denemek icin prima gunluk rahatlik aldim okadar memnum kaldimki bezden bacak sıkma sıfır taşma sıfır koku sıfır kristaller sıfir . Sleppy icerik olarak tamam guzel ama 24 saat cocugun bacaginda lastik izi her kaka da yanlardan taşıp kiyafetleri batiyodu surekli poposunda kristalle oluyodu primayla rahatladık .