Yelizzz Merhabalar, süt biriktirme hazneli olanlardan, tedbir amaçlı yıkayıp hastaneye götürmüştüm ama kullanmadım, kutusunda duruyor, jokerden 89₺ye almıştım, ihtiyacı olan var mı