_eay_ Kızlar bebeğim 4.5 aylık doktor yavaş yavaş tadimlara başla dedi yoğurt verdim 1 kaşık havuç elma püresi armut ve erik püresi verdim Başka ne vermeliyim ve nasıl ilerlemeliyim siz neler yediriyorsunuz, kaşık mama almalı miyim
Kizimmmmm _eay_ kaşık mama hiç kullanmadım tam 6. Ayı doldurduk öyle ek gıdaya başladık. İlk yoğurtla. Sonra patates havuç kabak bal kabağı brokoli karnabahar diye devam etti. 3 gün kuralı ile hepsi. En son meyveler.
_eay_ Kizimmmmm ek gıdaya başlamak değil aslında tattiriyorum gibi 1 kaşık en fazla veriyorum o kadar
_eay_ Elfida-10 Sebebi nedir peki bunun önce yoğurt ve havuç verdim sonra meyve verdim ama tadım 1 kaşık kadar gibi düşünün
Mom0971 Ek gida ve tadim farkli seyler mi? Kizimda 4 aylik ve isvicrede doktorlar heo 4 ayliktan baslatir bende burada post actim herkes bana aceleci dedi sma ben ek gida olarak demistim acaba ben mi yanlis ifade ettim kendimi cunku doktor gunde 2-3 kasik deneme icin demisti bak su an dusundum
_eay_ Mom0971 Tadım yapmaya badla dedi bana zaten anne sütü almıyoruz ,3 aylıkken mamaya başladık doyacak kadar vermiyorum zaten 1 kaşık 1.5 kaşık kadar anne sütü alıyorsa 6. Ayda başlayın ama mama falan kullanıyorsaniz tadım yaptırabilirsiniz diye düşünüyorum
_eay_ Elfida-10 Bu ay ne verebilirim mesela taze kış sebzesi olarak yanlış bişey yapmak istemiyorum havuç verdim başka ne olabilir? Birde nasıl hazirliycam haşlayarak mı