Açıkçası biraz ucuz olan mamalara bebeğimin ilk aylarında iyi yaklasmadim evolvia hipp sma bunları kullandım ama yeşil kaka ve gaz yaptı en son Aptamil aldım onda da gaz sorunu oldu en son arkadaşımın önerisiyle aldım ama içerik olarak nasıl kullandigimizdan beri düzenli kaka yapmaya ve gaz problemi hiç olmamaya başladı kullanan anneler yazabilir mi