Mthnbse her yerde yazar herkes söyler ilk 6 ay sadece anne sütü diye. Süt yoksa formül mama her neyse.. Ben niye yorum yazmak için yazayım. Fikir sunuyorum. Doğrusu da bu. Burda kaç kişide gördüm 4 aylık oldum ne vereyim diyen. Azıcık araştırın okuyun. Ek gıdaya erken geçmenizi söyleyen kişi doktorsa o doktoru da değiştirin. Ben kurgu yazmıyorum. Olması gerekeni söylüyorum. Üslubumda da bir sıkıntı göremedim