ZhraCelik merhaba korkmayın ebe de normal demiş erkek bebeklerde kız bebeklere göre boy baş ve kilo biraz daha büyük oluyor benim oğlum daha hamileyken baş çevresi 4 hafta önde gidiyordu doktorum böyle giderse normal doğum için zorlanırsın demişti bir sorun yaratır mi dedim büyük olması hayır genetik oluyor genelde dedi evet eşimin tarafının hep öyle kuzenleri de hamileydi hepsine doktor baş çevresi büyük diyormuş doğdu 20 aylık oldu her kontrolde ayına göre büyük çıktı he bir şey olsaydı zaten biz menenjit geçirdiği için 40 günlükken nöroloji de ve bir kaç farklı bölümde daha kontrollere gidiyoruz o zaman derdi doktorlar ayına göre büyük bir sorun var diye o yüzden korkmayın genetiktir