ilknur_acr94 ben ilk 1 ay emzirme artı gögsumun dolu olsudu zamanlar günde 1 kez kesin sağıp biberonla verdim.. hem emmesi kuvvetlendi hem sütüm arttı 40ına doğru aynı memeyi sağdıktan sonra emzirebiliyordum bile. Hastane tipi pompa kullanıyordum ben. Sonrasında zaten rutine oturduk dahada kiralamadım.