Merhaba . Bebeğim 5.5 aylık. Destekli oturmaya başladı. Ek gıdaya başlayacağız şuan tadımlardayız. Asla uzanmak istemiyor. O yüzden mama sandalyesi almak şart oldu . Kullandığınız , yorumlayabileceğiniz uygun fiyatlı mama sandalyesi mı ? En fazla 450 -500 TL bütçeden ayıracağız. Marka , model ve nedenleriyle beraber yazarsanız çok sevinirim 😊