Mer2626 İsilik oldu bebeğim 1 haftadır yüzü kıpkırmızı pütür pütür Anne sütü sür geçer dediler ama geçmiyo Var mı başına gelen ? Nasıl geçti sizinki
acemianne__ Mer2626 isilik olmayabilir benim bebeğimin de geçmedi zamanla başka belirtiler de ortaya çıktı inek sütü alerjisi olabilir dedi dr. Diyet yapıyorum 15 gündür,epey azaldı.
Deletedmom47 Mer2626 Doktora git 1 hafta olmuş tatlım .İsilik 2-3 güne geçer çünkü bizim öyle olmuştu yüzünün tamamı işçilik olmuştu çok kötüydü anne sütü ile sildim zaman buldukça gün içinde 2 güne geçti .