Ben oglumda once bebelak aldim o cok gaz yapti sonra bim in mamasini aldim yaramadi gibime geldi icim rahat etmedi sma mamayi aldkm simdi ikidir iciriyorum gaz problemi olmadi sukur ama kakasi koyu renkte yapti normal mi yoksa baska bir sorun mu var kullananlar bir cevap verebilir mi