Kızlar selam
Ben kızıma 7. Ayına kadar uni baby yenidoğan ıslak mendil kullandım çokta memnundum ama ek gıdaya başladıktan sonra ıslak mendil kullanımı da arttı haliyle pahalı geldi. Bunun üzerine sleepy natural kullanmaya başladım ama kokusu hiç hoşuma gitmedi. Siz ne kullanıyorsunuz?