Merhaba ben Çanakkaleliyim ama İstanbul’da yaşıyorum oğlum Anadolu hastanesinde doğdu şuan 21 aylık ve İstanbul da olmama rağmen halen Anadolu hastanesinde ki Yahya beye gideriz mükemmel bir hekim üstelik bende hemşireyim onun üstüne hekim tanımadım umarım sizde memnun kalırsınız