Hanımlar birkaç gün önce adet belirtileri yaşayıp adet olmadım bugün test yaptım test ıslanırken ikinci çizgi oldu sonra silindi kuruyunca öylesine su damlattım damlatınca bu şekilde oldu doğruluk payı varmıdır teşekkürler https://imgyukle.com/i/Ln39Ls
https://imgyukle.com/i/Ln36ob