Hanımlar merhaba 11 günlük bir bebiş annesiyim sezeryan doğum yaptım sütüm hemen geldi emziriyordum iki gün hastanede kaldık çıkınca spinal anestezi olduğu için inanılmaz bir baş ağrısı başladı bende beynim ağrıyordu iki günün sonunda dayanamadım ve hastaneye gittik kırmızı reçeteli ilaç verdi doktor iki gün emziremezsin mama ver dedi verdik ama oğlum kustu kabul edemedi mamayı çocuk doktoruna kontrole gittik bebeğim doğum kilosuna ulaşamamıştı 350 gr kaybetmiş sadece 50 gr almıştı doktor mama verin bu çocuğa dedi veriyoruz ama içim hiç rahat değil bide kusuyor mamayı sütüm var ama oğlum memeden ayrılınca sürekli arayış içinde oluyor doymuyor gibi hissediyorum ellerini ağzına sokup yalanıyor uyumuyor kolumdan indirince uyanıyor ama mamayı verince sakinleşiyor var mı bizim gibi olan ne yapmak lazım kendimi yetersiz hissediyorum yardım edin