Damla7 ben kızım 5 aylıkken 12 saat yolculuk yapmıştım. Yanımda eşim vardı. Nöbetleşe tuttuk kızımızı ve yanima büyük yastık almıştım düşerse diye bide mutlaka battaniye felan alın biz haziran gibi gitmiştik ama gece çok soğuktu bide klima felan. Bide yedek çamaşır aldık biz 2 kere üstünü degistik. Kızım normalde huysuz bi bebektir ama arabada tahmin ettiğim gibi aşırı huysuzlanmadı. Emzirdim uyudu. Inslalah sizin ki de kolay geçer