Anneler merhaba oğlum bugün 3 aylık oldu.sağlık ocağına kontrole götürdük ebe oyuncak tutabiliyor mu dedi bende hayır dedim nasıl yani kavrama,tutma refleksi yok mu daha dedi kafama takıldı henüz oyuncak falan tuttuğu yok ama parmağımı gayet güzel kavrıyor.sorun etmem gereken bi durum var mı