Bi arkadaşımın oğlu tam anlattığınız gibiydi. Uykuya dalıcakken kendini uyandırıyodu. Uyumak istemiyodu. Doktora gitmişlerdi artık. Doktor demişki,hiçbir sorunu yok. Bu onun huyu. Nasıl ki iki yetişkinden biri hemen uykuya dalar,biri dalamaz ; biri uykuya düşkündür,biri çok sevmez erken kalkar. Oda bi yetişkin olduğunda da yine böyle olucak. Uykuyu sevmiyor,ona boş geliyor,uyuduğu kadar ki uyku ona yetiyor demiş. Acaba sizinkide böyle bişi olabilir mi ? Ben şahidim kızcağz tam 2 saat ayağında sallamıştı ve sonuç uyumamıştı. Öğlen uykusunu falan erken dönemde kestiler mecburen