esraeylul34 Kızlar kızım 11ay 14gunluk şimdi koltuklara tutunup yürür emekleyerek kosuyor resmen ayakta saniyelerce durur ama yürütmek için elinden tutsak oturup emekleyip gider sizinkiler nasıl su ne zaman yürümeye başladı
basaktpe12 esraeylul34 11aylık kendi başına olduğu yerde kalkıyor ayağa ana yürütmeye gelince oturuyor çok üstüne düşmüyorum elbet o başaracak canı ne zaman isterse gece gün ilk dişi çıktı geç çıktı ama herseyin en geçi daha iyi
Balbocegi esraeylul34 11 ay 22 günlük. Dün ilk defa aktivite masasına dayanarak ayağa kalktı. Sadece bir kez 😍normalde kol altından tuttuğumuz da adımlamadığı gibi hava da oturma pozisyonuna getirir kendini. Demek ki zamanı var. Kendi kendine başaracak 😍 seri şekilde emekliyor 😁
esraeylul34 basaktpe12 yaw aynısı kendisi kalkiyo ediyo ama yürümek istemiyo galiba istediği her yere de emekleyerek varıyoruz bundan
esraeylul34 Balbocegi inan ki aylardır tutunup kalkiyo ve tutuna tutna yuruyo ama yok tutunca yürümek istemiyo bebek😂
basaktpe12 esraeylul34 canı ne zaman isterse diyorum hiç birinde üstüne düşmedim kendi başına kalktı emekledi tutunarak yürüdü
3melekannesiii esraeylul34 tabiki öyle cnm 12 ayında yürüyende var 8 ayında 15 ayında 16 ayında yürüyende var 😊