Hnfedmr benim bebeğim de kolik ağlama krizine girince kundak yapıyorum, nebe suresini açıyorum ve ağzına emzik koyup kucağımda sallıyorum öyle sakinleşiyor. Sürekli emmek istiyorlar çünkü emince ağrıları hafifliyor ama fazla emzirince bu sefer karınları daha çok şişiyor daha çok ağlıyorlar bu yüzden fazla emzirmeyin emzik tutarsa kolaylık olur