İyi geceler 🌙😘
4 ay 10 günlük paşamı emziriyorum fakat doymuyor
mama takviyesine geçtim yine sürekli ağlıyor
Altı temiz her yeri iyi sağlıklı bakıyorum herseyimiz yolunda her ay doktor kontrellerinden geçiyoruz vesirkelam ek gıda icin başlamalı mıyım bu ay doktora gidicem , gitmeden tecrübeli annelerime sormak istedim
teşekkürler 💜🕊