poncigimbenim Bebeğim sadece a ile başlayan kelimeleri telaffuz ediyor veya o kelimeyi a ile başlatıyor. Mesela baba yerine aba balon yerine abo gibi.. var mı bizim gibi olan merak ettim🙂 bir türlü öğretemedim de 🙃
Mom44 poncigimbenim benim oğlumda Ş harfine takılı kaldı anniş,babiş,mamış(mama),essiş(eşek),köpüş çok komik oluyor 😂
3melekannesiii poncigimbenim yaaa cok tatlı degil mi benimde yigenim 5 yasında ikiyi ögretemedim 1 2 diye sayarken 2 ye iti diyor 😂😂😂