İyi aksamlar bebeğim 2 aylık kızlar kakasını yapamıyordu de gliserin fitil verdi sz önce attm fitili yaklasık bi 15 saniye kadar poposuba bastırdım ama hemen fitille beraber kakasını yaptı aman aman deldi kakası ama rahatladı baya peki bu fitiln içerimi gitmesi gerekiyordu kakayla birlkte cıkardı oldugu gibi tekrardan atmam gerekirmi