Bugün 3ay kontrolüne gittik bebeğim 500gr almış. Kilosu 5.550 oldu, doktor çok hareketli olduğunu hatta bu kadar hareketi 6-7 ayda beklediğini söyledi. Ama çok ilginç geçen aya göre çok daha fazla emzirdim. sadece anne sütü alıyor. Her saat başı gündüzleri teklif ettim emdi sürekli. Doktorum sütün kalitesi azalabilir o şekilde yapma dedi, başına gelen var mı?