Kizlae bebeğimde biotin eksikliği çıkmıştı topuk kanında üniversite hastanesine sevkettiler gttik doktor sadece özel bölgesine baktı.(erkek ) sebebi nedir? Endokrinoloji bölümune gttk İnternettn baktım ve doktolarin demesine göre vitamin eksikliğimis saç dökülmesi tırnak kırılması büyüme geriliği falan yani ora ne alaka sormadım da bnde unuttm niye orası diye bilen var mı.