Guliz21 Kızlar 3 aylık 10 günlük bebeğim var cok hırıltılı ve hafif öksürük var doktor iburamin verdi sizde ne yapmalıyım verilir mi bebeğe
Oske Guliz21 biz verdik muzicevi bir ilac niye tereddut ediyosun ki doktorun vermis cocgun balgam yapsa gogsune inse daha mi guzel olacak ozaman antibiyoit vermek zorunda kalacaksin bence basla hemen gecikme
Acemi_ogretmen_annee Doğal yöntemler var fakat bebeğiniz çok küçük ☹️ Sıcak havlu kompleksi yapın sırtına gögsüne bol bol emzirin
Thesra Guliz21 Canım doktorun bebeğini muane etmiş ve gereken tedavi için ilacını vermiş kullanıcaksın ki iyileşip kendini toparlasın geçmiş olsun doktorunuza güvenin 🙏🙏