1.5 aylık kızım gaz çıkarabiliyor hem üstten hem alttan ama kakasini yapamıyor bir türlü her yolu denedim
Zeytinyağı icirdim
Kimyon çayı icirdim
1-2 çay kaşığı su
Zeytinyağıyla masaj
Normal bacak egzersizleri
Zeytinyağı ve kulak çöpüyle uyarı ama hiçbiri etki göstermedi sadece sabun bi parça fitil gbi ve fitil koyunca yapıyor en son cuma günü fitil koydum ikindi vakti bugün P.tesi hatta p.tesi de bitti salı oldu Daha kakasini yapamadı zorluyor çok ama bi tırnak ucu kadar o da popousunda kalıyor bana akıl verin başka yöntem veya sizlerin basina geldiyse neler yaptiniz ilk bebeğim ve ilk deneyimlerim ayrıca gaz yapacak şeyler yemiyorum çok dikkat ediyorum kendi yediğime ve anne sütüyle besleniyor