Merhaba hanımlar ben sezeryan işe bebeğimi dünyaya getirdim . Ve 3 ayımıza girmekle beraber anne kangurusunu kullanmaya başladım . Bununla beraber anne çantasında taşıyorum tabiki bugün aile hekimine gitmek üzere çıktım evden yürüyerek 5. Katta otruruyorum. Gidip geldikten sonra sanki dikişlerim biraz rahatsız oldu . Çok mu zorladım . Kendimi acaba . Eskisi gibi olamıyor mu insan acaba ameliyattan sonra ….. Ya da erken mi davrandım