Canım bu kan mı emin misin? Neden bu soruyu sordum çünkü benim bebeğimde 1 haftalık iken bezinde böyle kırmızılik gördüm doktora götürmüştüm bebeğin aç olduğunu anne sütünün yetersiz olduğunu mama takviyesi yapmam gerektiğini açlıktan ötürü çişi bezinde oksitlenme yaptığını söylemişti doktorumuz mama verdikten sonra düzelmisti bu durum. O yüzden sordum kan mı emin misin diye resimden pek anlayamadım çünkü kan mı yoksa oksitlenme lekesi mi diye